قوانین و مقررات

.

قوانین و مقررات سایت موسسه خیریه ثامن الحجج(ع)

خیّر گرامی، موارد زیر جهت استفاده بهینه از خدمات سایت می‌باشد و استفاده از آن به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد.
قوانین عمومی:
بند 1 - این وب سایت متعلق به مؤسسه خیریه ثامن الحجج (ع) کرمان می باشد .
  • مطالب وبسایت به منظور اطلاع رسانی اشخاص حقیقی و حقوقی است که مایل به آشنایی, همکاری و کمک به نیازمندان می باشند.
  • از آخرین اخبار، رویدادها، جشنواره های خیریه، بازارچه ها، طرح های خیریه و... مطلع شوید.
  • کمک های خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.
  • مددجویی را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهید
  • و ...
بند 2 - کلیه اصول و رویه‌های موسسه خیریه بمنطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و طبق قوانین جرائم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌نماید و مدیران آن موظفند هیچ‌گونه مطالب سیاسی و یا مغایر با شئونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این وب سایت قرار ندهند.
بند 3 - موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) با این یقین که تمامی افراد با هدف خیر و کمک به بیماران خاص  نیازمند  را دارند از همه شما عزیزان تقاضا می کند در صورتیکه قصد تبادل لینک با انجمن و یا تبلیغ برای موسسه در سایت خود را دارید, این کار را با اطلاع و کسب موافقت موسسه انجام دهید. هرگونه استفاده از نام , لوگو و لینک بدون کسب موافقت کتبی موسسه غیر قانونی بوده و قابل پیگرد قانونی می باشد.
بند 4 - در صورتی که در قوانین مندرج موسسه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
استفاده از سایت:
بند 1 - موسسه در هیچ صورت اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد مگر در صورت درخواست از سوی مراجع قضایی و با کسب مجوز از سوی آن نهاد.
بند 2 - از نظر حقوقی، در معاملات اینترنتی ، موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) به عنوان فروشنده و خیر پرداخت کننده وجه اینترنتی به عنوان خریدار تلقی می شوند.
بند 3 - کاربران هنگام واریز آنلاین ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل خود را (مشخصات فردی، شماره تماس و ایمیل) در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات باعث اخلال در انجام عملکرد صحیح خواهد شد.
بند 4 - اگر در جریان پرداخت پول، ارتباط با شبکه قطع شود، وظیفه‌ی حل مشکلات احتمالی بر عهده‌ی بانک می‌باشد و هزینه‌ی کم شده از حساب ، طبق قوانین بانکی به حساب مشتری برخواهد گشت. وب‌ سایت موسسه در این روند مسئولیتی ندارد ؛ چون این کار مستقیماً توسط بانک انجام گرفته؛ اما در تسهیل آن تلاش خواهد کرد.