بازدید سرپرست امنیت عمومی استان کرمان از مجموعه

.

بازدید سرپرست امنیت عمومی استان کرمان از مجموعه

موسسه بیماران خاص کرمان در جنوبشرق کشور بی نظیر است
کرمان - ایرنا - رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان کرمان با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع) استان کرمان گفت: موسسه بیماران خاص کرمان در جنوبشرق کشور بی نظیر است.

سرهنگ محمود پارسا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از موسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان بازدید از این موسسه خیریه را در راستای اهداف کاری پلیس امنیت عنوان کرد و گفت: این موسسه طی سال های گذشته خدمات زیاد و بسیار خوبی را به مردم این استان و جنوبشرق کشور ارائه کرده که جای تقدیر دارد.
 رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان کرمان اظهار داشت: در بازدید امروز شاهد بودیم تلاش برای نجات جان بیماران و کیفیت بخشی به زندگی آنها در اولویت کاری پرسنل این مجموعه است‌.
وی با اشاره به خدمات نشر یافته موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع) استان کرمان تا جنوبشرق کشور تاکید کرد: بخش های ضروری مورد نیاز بیماران خاص با کمک خیرین توسط این خیریه به جامعه ارائه می شود.
وی افزود: پرسنل مجموعه بیماران خاص ثامن الحجج (ع) استان کرمان با اخلاص و ایثار بدون کمترین چشم داشتی به بیماران خدمت می کنند و ایمان دارند خدمت به بیماران عبادت است.
سرهنگ پارسا ضمن اعلام حمایت از موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) تصریح کرد:  بخش های بستری و سایر مجموعه های فرهنگی ورزشی و ... موسسه خیریه بیماران خاص با جلب اعتماد خیرین و حضور و مشارکت این افراد ساخته شده است که بیانگر روحیه انسان دوستانه کرمانی ها است.
وی گفت: کرمان یکی از استان ها با ظرفیت بالا از نظر حضور و مشارکت خیرین در بخش های مختلف است و طی سالهای اخیر این مهم به اثبات رسیده است.
رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان کرمان گفت: بالاترین افتخار موسسه خیریه ثامن الحجج تکیه بر توان خود مجموعه و خیرین، بدون کمک گرفتن از دولت است.
وی تاکید کرد: آینده مجموعه موسسه خیریه ثامن الحجج بسیار روشن است همانطور که این مجموعه هم اکنون نیز در جنوبشرق نمونه است.